czwartek, 28 grudnia 2017

Pierwszy wpis

Od dawna myślałam o założeniu drugiego takiego bloga, gdzie będę mogła dzielić się z innymi przemyśleniami na temat przeróżnego rodzaju książek. Już kiedyś prowadziłam coś podobnego, ale postanowiłam zacząć wszystko od nowa, na innej witrynie. I w końcu mój pomysł się ziścił! :) 

Książki stały się częścią mnie już od małego, zwykle czytałam powieści fantastyczne lub młodzieżowe. Teraz jest tak, że jak jakiś opis mnie zachęci to od razu sięgam po tą książkę. Zdarzają się rozczarowania, ale nie często. Recenzowanie książek stało się moją pasją i mam nadzieję, że przedstawiając ją Wam, sprawię że sięgniecie po konkretną książkę! :)


"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła."

- Wisława Szymborska

Blackie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Czytanie książek jest większą częścią mojego życia. Uwielbiam wędrować wraz z bohaterami, przeżywać z nimi niesamowite przygody, a także czasami przystanąć i pomyśleć, "prowadzić" w swojej głowie refleksje. Oglądam filmy i seriale, słucham dużo muzyki. A w wolnych chwilach dzielę się z ludźmi swoimi przemyśleniami na temat książek, recenzuję je.